Kamis, 14 Juni 2012

bissmillah


Kalayan ijin Alloh ta'ala,peuting ieu sim kuring bade ngawitan ngocoblak di dunia maya,sanes neng maya nu hade rupa jeung alus sora tatangga sabeulah, tapi ieu mah dunia lain yang tak bisa di raba namun bisa di rasa.
   daripada bingung naon nu di omongkeun,mending ngabahas hiji mall nu aya di jakarta selatan,nya eta blok m square,mengapa/kunaon kuring teh ujug-ujug ngomongkeun mall nu aya di ibu kota?sabab kuring di gawe di RM.Padang Jaya Raya anu ayana di blok m square lantai ugc 162-163 jakarta selatan.
   Alesan kadua,blok m square teh unik pisan,ti teras nepika pucuk gedung punya keunikan tersendiri.
Begitu juragan amprok di hareupeun mall,juragan teh bisa mindahkeun beungeut di atas kanvas,sabab di teras blok m ngajajar para tukang gambar karikatur.

   Peutingna ti mimiti jam 8 neupika jam 2 subuh,teras blok m di ramekeun kunu ngajual kadaharan jang muaskeun rasa lapar anu di sebut lesehan.Bubar lesehan di sambung kunu ngajual mang rupa-rupa jajanan pasar,kumplit pisan.Jadi juragan pami nganjang ka blok m square mah mau jam berapa juga moal kalaparan.
   Bukan cuma urusan patuangan agan hungkul nu matak wareg jeung puas,barudak oge bisa bahagia pisan,sabab di blok m square merupakan salah sahiji pusat cocoan/mainan barudak ti mimiti produk lokal nepika produk ti luar negri,aralus pisan lah pokona mah cocoan di blok m mah.
   Keur barudak nu geus sarakola nu butuh buku,tinggal turun di basment,tah di basment rek neangan buku naon ge aya,hargana oge murah kacida rata-rata ngan sapuluh rebuan,kabeh buku anyar jeung mengikuti jaman.
   Buat mamah jangan khawatir,mau membuat toko berjalan?gampang loba pisan toko emas jeung berlian nu geus ngetop siap membuat ibu terpana dan segera memindahkan semua perhiasan ke seluruh bagian badan yang mau di tempelin perhiasan.
   Ya...bapak marah belum di sebut,tenang pak,bapak mau batik,jam tangan,atau mau beli mobil bekas? aya lah kabeh di blok m mah.
   Blok M square mah memang tempat belanja keluarga,dari keperluan anak sampai keperluan bapaknya anak-anak sudah komplit tersedia.
  Hayya'allasollah......Waduh waktunya sholat,di mana ya mushola di blok m?tah ieu hebatna blok msquare,
di pucuk blok m,aya hiji masjid gede,nu luasna 2000 Meter jeung sanggup nampung 6000 jammah sakaligus,ieu mesjid alus pisan rupana,nyaman pisan di jerona,pastina matak khusu ibadahna.
  Nu matak di blok m square mah salian tempat muaskeun nafsu balanja,sakaligus bisa menambah pahala menuju ridho ILLAHI
 





0 komentar:

Posting Komentar

baraya berkata

Template by:

Free Blog Templates